وبلاگ رسمی کلایمر و اجاره کلایمر در بلاگ اسکای

کلایمر و اجاره کلایمر و جایگزین داربست

وبلاگ رسمی کلایمر و اجاره کلایمر در بلاگ اسکای

کلایمر و اجاره کلایمر و جایگزین داربست

کلایمر یا عمودی جایگزین داربست: کدام کلایمر برای شما مناسب است؟

احتمالاً از نصب یک سطح شیب دار یا کلایمرعمودی (کلایمر برقی) در نمای ساختمان خود بهره مند خواهید شد.

اکثر مردم با کلایمرهای مسکونی آشنا هستند ، اما با وجودی که ممکن است در فضاهای عمومی مانند رستوران ها و نماها کلایمر برقی ها را دیده باشید ، اما یک کلایمر برقی در یک نمای ساختمان کمتر متداول است.

کلایمر برقی

کلایمر برقی متصل به پشت بام

یک کلایمر برقی اساساً یک سکوی 5 در 5 است که دارای 2 ساید بای ساید و یک دروازه در بالای آن است که می تواند تا 14 پا بلند شود. به بعضی اوقات بعنوان کلایمر نماگفته می شود زیرا غالباً به یک ایوان ، روبرو یا عرشه متصل می شوند.

قیمت اولیه برای کلایمر برقی بسته به میزان کار آماده سازی (پدهای بتونی ، نوسازی عرشه و غیره) و ساخت و مدل آسانسور معمولاً حدود 10،000 دلار است. در حالی که کلایمر ها گاهی اوقات راه حل مقرون به صرفه تر هستند (یک کلایمر مدولار 10 فوت آلومینیومی با نرده های دستی از 2000 دلار شروع می شود) ، شرایطی وجود دارد که آنها به راحتی کار نمی کنند.

کلایمر برقی

کلایمر برقی در یک نما نصب شده است

برای هر سانتی متر افزایش باید یک سطح شیب دار یک نسبت شیب 1:12 یا یک پا طول داشته باشد. اگر فضای محدودی دارید ، که در مورد بسیاری از نمای ساختمان های شهری اتفاق می افتد ، ممکن است شما فضای کافی برای ساخت یک کلایمر مطابق با کد نداشته باشید. به عنوان مثال ، یک کلایمر ساخته شده برای جابجایی یک پله چهار پا ، به طول 48 فوت نیاز دارد. این وضعیتی است که کلایمر برقی راه حل مناسبی باشد.

کلایمر برقی ها می توانند شرایط جوی سخت در فضای باز را کنترل کنند ، اما بسیاری از مردم آنها را در نما خود نصب می کنند. این امر فرد و مراقب آنها را از عناصر دور نگه می دارد و فضای کمتری از یک سطح شیب دار می گیرد و امکان ذخیره بیشتر در نما را می دهد

اندازه جمع و جور یک کلایمر برقی آنها را برای افرادی که فضای محدودی دارند ایده آل می کند. با این حال ، حتی اگر فضای مورد نیاز یک کلایمر چرخدار ویلچر را رعایت کنید ، یک کلایمر برقی ممکن است انتخاب بهتری برای سبک زندگی شما باشد.

کلایمر نما بالابر نما

کلایمر برقی ها بی خطر و قابل استفاده هستند و می توانند از لحاظ زیبایی شناسی از سیستم کلایمر بزرگی لذت بخش باشند. کلایمر های بزرگتر نیز دارای برچسب قیمتی خواهند بود که قابل مقایسه با کلایمر برقی است. اگر بالا رفتن از مرحله 32 یا بالاتر باشد ، نصب کلایمر برقی در واقع ممکن است مقرون به صرفه تر باشد.

در حالی که کلایمر ها همیشه برای بسیاری از افراد با تحرک محدود ، راه حل کاربردی خواهند بود ، از مزایای آسانسور سکوی عمودی ، ساختن آنها به یک انتخاب محبوب در نمای ساختمان های سراسر آمریکا است.

ترجمه آزاد و غیر رسمی
کپی از این محتوا تحت هر شرایطی ممنوع می باشد
ندا کامدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد